17 Temmuz 2013 Çarşamba

Survivor 2014'e Kimler Katılacak ?

Survivor 2014'e Kimler Katılacak ?

Acun Ilıcalı, Samet Güzel'e Survivor'da yarışmacı olmasını teklif etti.
Başarılı televizyoncu Acun Ilıcalı, gelecek yıl yapılacak yeni Survivor yarışması için kadro çalışmalarına başladı. DOĞRU MU SAMET SURVİVOR'A GİDİYOR Güçlü bir kadro oluşturmak isteyen Ilıcalı’nın hedefindeki ilk isim tanıdık. Fenerbahçe’deyken yıllarca Alex de Souza’nın tercümanlığını yapan Samet Güzel. Ilıcalı, Güzel'e yarışmacı olmasını teklif etti. Samet Güzel, Acun Ilıcalı'nın teklifine olumlu yanıt verdi.


Resmi site adresi http://www.acunn.com/survivor

51 yorum:

  1. acun abi bnde survivora glmk istiyorum lutfen bnide alin bn oranin atmasforunu iÇime cekmk istiyorum bu arada ismim zehra bni o yarismaya alirsaniz size soz veriyorum Çok basarilin olucm lutfen alin bnideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zehracim seni almk Çok isterim ama bunu dusuncem ekip arkadslarimla birlikte sana haber vercem merak etme

      Sil
    2. gercekttenmi cok tsk.ederim acun bey tmm sizden haber bklicem ama olumlu haber olsun sizi hiÇ pisman etmicem bu aradada bu kadar cabuk cvp yazmanizi bklemiyordum tskler

      Sil
    3. zehracim kararimizi verdik seni gonullulere almayi ekip arkadaslarla birlikte karar verdim cok zor bir karardi bnm iÇin sen bnce simdiden bavulunu topla senle gene haberlescem burdan ayrilma

      Sil
    4. gercektenmi cok sevindim Çok Çok tsk.ederim sizi pismn etmicem zaten bu sayfadan hiÇ ayrilmiyorum merak etmeyin acun bey

      Sil
    5. acun abi bide bn bisi srcam neden bunca kisi arasindan neden bn bunu merak ettim

      Sil
    6. evt zehracim bunu srmakta hklisin dogru survivora gelmeyi herkez cok istiyor amaq bn sadece senin samimiyetine inandim digerlerini hic umursamadim seni grmedim ama burda yazdiklarini gruyorum ve bunlari gercekten iÇdenlikle yazdigina inandim isde bundan dolayi senin gelmeni istedim

      Sil
    7. anladim acun abii dogru tahmin etmisiniz soruma cvp verdiginiz iÇin tsk.ederim cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk iyisiniz

      Sil
    8. merhaba acun bey ben de katilmak istiyorum survivora..ama bulgaristan da yasiyorum

      Sil
    9. slm acun abi ben irandan negin babamin survivora katilmasini cokkkkkkkkkkkkkkk istiyorum cok soyloyu ben survivora gidsem vila yaparim orda herkesi yenerim gercekten ne yapa bilir cok merak ediyorom lotfen kabol edin loooooooooooooooooooooootfen

      Sil
  2. cevabinizi beklicem cevap yazarsaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acun bey nasılsınız? Benim ismim Kamil.24 yaşındayım. Survivor yarışmasına canı gönülden katılmak istiyorum. survivor proğramını severek izliyorum.Ben bu yarışmada olmak istiyorum.Bu yarışmaya katılmak istiyorum.Kıbrıstan katılıyorum(K.K.T.C) Survivorda yaşanan o güzel şeyleri, o güzel duyguları bende yaşamak bende tatmak istiyorum.Lütfen beni bu yarışmaya alın.Acun abi ne olur beni yarışmaya alın.Cevabınızı bekliyecem Acun bey. Başarılarınızın devamını diliyorum. Saygılarımla KAMİL KARAKUŞ KIBRIS (KKTC) LEFKOŞA

      Sil
    2. kamilcim onceden yazsaydin belki olabilirdi ama zehrayi almayi dusunuyorum uzgunum belki 2 sene sonra olur ama suan kadro doldu uzgunum bn dusundum gonullulere zehrayi alcam

      Sil
    3. Acun bey merhaba ben Elga aydın beden egitimi mezunuyum ve yıllardır bu yarışmaya katılmak istıyorum katılım yapamıyorum sanırım yer yok ama ben gercekten de çok istıyorum bu yarışmaya katılmayı her yarışmada orda olmam gerektıgını dusunuyordum.cevap yazarsanız çok sevinirim geç kaldıysam çok üzülücem....

      Sil
  4. Anladım Acun bey.Bu duruma çok üzüldüm.Keşke daha erken davransaydım.Bu defaya artık.İlginizden dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asil ben tsk.ederim kamil eminim sende bir survivor olmayi cok istiyorsun

      Sil
    2. Arkadaslar bu site bilgi amaclıdır. Başvurularınızı zamanı geldiğinde acun.com dan yapacaksınız yukarıda acun ilicali nickli şahıs sizinle kafa bulmuş bilginize.

      Sil
  5. Arkadaşlar başvuruları buradan yapmayacaksınız resmi siteden yapacaksınız resmi site adresi yazıda yer almaktadır. acun ilicali isimle yorum yapan şahıs sizlerle dalga geçmiş bilginize.

    YanıtlaSil
  6. hyr bn inanmiyorum dalga gecdigine bn acun beye guveniyorum hem bunu siz bilemezsiniz nerden bilceksinizki

    YanıtlaSil
  7. bn zehra hariÇ diger 2 kisiye ktiliyorum o acun ilicali degil hem bu kadar nazik iyi knusmaz ve hiÇ umursamaz cvp da vermez zaten acunu hiÇ sevmem onnun yuzunde memelet yok zaten nefret ediyorum o adamdan karisini bile aldatmis bir adam dir o isde bukadar pislik bir adam o sahis yani ACUN ILICALI hem o survivorada gonullu olarak secdigi insanlarin hepsi unlu buv aadam herkeszzi kndiriyo biliyorum gene unlulerden seccek gonulluler takimina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne diosun sen yaa acun abi senin dedigin gibi birisi degil sen ne dusunursen dusun acun abii oyle birisi degil anladinmi bni. acun abi sana sesleniyorum sunlara knus artik su kisi senin hkkinda ktu ktu seyler syluyo buna sessiz klamiyacagini saniyorum umarim oyledir

      Sil
  8. ACABA ZEHRA HALEN BURDAMI :D

    YanıtlaSil
  9. evt noldu acabaa neden srdun

    YanıtlaSil
  10. acun bey bende 2014 survıvora katılmak istiyorum. Kontenjan dolumu acaba?

    YanıtlaSil
  11. Ben Almanya dan Tugba cok isterdim Survivor Katilmak ama bencede o Acun ilicali degil burdan konusmazdi ve ayrica görmeden etmeden birisini almaz yinede kendine dikat et Almanya dan hepsinize cok cok selamlar :)

    YanıtlaSil
  12. hayır acun abi zehra sizi kandırıyo! zehra gitse ilk haftadan elenir o kadar başarısız lütfen beni al acun abi ben küçükken bi keresinde böcek yemiştim alışkınım böyle şeylere

    YanıtlaSil
  13. acun abicim ben enes oğul yalvarıyorum beni de survivora al lütfen acun abim bu yarışmaya ihtiyacım var lütfen abicim lütfen

    YanıtlaSil
  14. merhaba acun abi ben mahmut tuncer 1995 hatay doğumluyum survivora katılmak istiyorum ama nasıl başvuracağımı bilmiyorum burdan başvura bilir miyim bu arada en büyük hayranlarından biriyim :)
    ben 18 yaşındayım çok dirençli aksiyon yaşamakta başarılı biriyim lütfen başvurumu kabul et tüm kalbimle senin ismini kullanarak sana akrostiş şiirler yazdım bunu 72 milyonun önün de okumak istiyorum bu ara da msn adresim yok beni facebook'ten göz ata bilirsin hesabım mahmut_tuncer2012@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. meraba acun abi başvuru formumu doldurdum ama ne olur abi bana bu şansı verin 4 sene önce kardeşimi kaybettim onunle hep konuşuyoduk yarışmaya katılmak için kaç senedir yapıyordum başvuru formunu yanıt hiç gelmedi önce kendim için snra ailem için bu yarışmaya katılmak istiyorum yanıt verirseniz çok sevinirim ne olur acun abi beni kırmayın..

    YanıtlaSil
  16. Mrb acun abi sorvivora başvurma sebebim öncelikle kendime cok guvenmem bizim hayatimiz dağlarda gecti her turlu zorluğu gordum ve yasadim ikinci sebebim neden yüksekovadan biri yarışmacı olmasinki gençlerimizi dağa değilde bunun gibi guzel yarismalara ve programlara teşvik etmeyelim nice basarili ve yetenekli genclerimiz harcaniyor bize elinizi uzatmanizi istiyoruz bir ilki sizden bekliyorum adim vefa yüksekovaliyim abi saygilar...

    YanıtlaSil
  17. acun abe mrba ben batmandan murat avcı survivora katılmak istiyom hemde tahmin edeyemeceyiniz kadar vede başarılı olacağıma yemin edebilirim içimdeki hırsı bilsen

    YanıtlaSil
  18. gönüller arasında bi batmanlı olmalı acun abe

    YanıtlaSil
  19. Acun bey 3 senedir surviver formu doldurdum (Bayanim), fakat bi cevap alamadim, lütfen 2014 surviver'da ben olmak istiyorum ... Mankenlik yaptim ve hedefim Türkiyede oyunculuk veya Backstage'de calismakda fena olmaz , lütfen artik su gubetcinin yüzü gülsün, kaderimi degisdirmek senin verecegin karar SEVGILER.

    YanıtlaSil
  20. acun abicim bana cecap yazin lufen abicim basvuru formunuda bulamiyorum çıkmıyor abicim lütfen abim yalvarıyorum

    YanıtlaSil
  21. acun abim lütfen abicim en azından cevaplarsan abicim abim hergün bakıyorum başvuru formuna ama çıkmıyor abi bana yardımcı ol yalvarıyorum

    YanıtlaSil
  22. Slm acun abi ben arta kosova pristineden yarismaya katilmak cok istiyorum saygilar sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Selamlar ben Survivor türkiye yunanistan yarışmasının birincisi derya durmuşların oğlu doğukan.benimde bu yarışmada kendimi gösterme şansım olabileceğini düşünerek başvuru formunu doldurmaya karar verdim. fakat bulamadım.buradan ilgilenen mercilere şimdiden teşekkür eder saygılarımı sunarım.

    YanıtlaSil
  24. meraba acun abi benim ismim abdülkadir 24 yaşındayım izmitte kalıyorum survivor yarışmanıza katılmak istıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok istiyorum ki survivora gitmeyi ne olur ya adayı çok güldürürüm kimsenin canı sıkılmaz onları pozitif tutarım oyunlara hazırlarım bu arada acun bey siz çok mükemmel bir insansınız sakın yalakalık diye anlamayın yaşamak için survivor o ye survivor

      Sil
  25. Acun bey bende survivora katilmak istiyuyum ben kendime çok guveniyorum ist da yas 28 yasiyurum 3 çocum babasiyim isllah cevabin bekliyurum eyer beni carirsan hiç pisman olmasin:)

    YanıtlaSil
  26. siz kafamı buluyorsunuz akıl yaşınız 5 gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  27. acun bey merhaba ben rabia Atalay survivor çıktığından beri ailece izliyoruz sizide çok seviyoruz. bu yazıyı size yazmamdaki asıl sebep babam yarışma çıktığından beri keşke bende orda olsam diyor en sonunda ben babama böyle bir sürpriz yapmayı istedim okadar kişi içinden çıkar yada çıkmaz ikisinede razıyım sadece babamın mutlu olmasını istiyorum o atmosferi görmesini gerçekten çok istsyorum başvuru formunu bulamadığım için burdan yazıyorum umarım bana dönersiniz...

    YanıtlaSil
  28. acun abicim selam.ben 17 yaşındayım. lütfen beni de survivora alın.2 senedeır cok istiyorum.kendime guvenıyorum. baya bı spor yaptım zaten boksörum lutfen benıde alın katılmayı cok ama cok istıyorum cevap yazzarsanız sevınırımm

    YanıtlaSil
  29. acun bey bu 2014 survivora katılmak istiyorum kendimi orda her keze göstermek elimden geleni yapmak ve bana güvenmiyip yarı yolda bırakan tüm her kez<e kendimi ispatlamak istiyorum lütfen bu şansı verin bana lütfen...

    YanıtlaSil
  30. acun abi ben survivora katılmak istiyorum yeterki bi şans verilsin hepsini geçerim.benim amacım şampiyon olmak felan değil sadece sizin gibi saygıdeğer insanları görmek tanışmak size karsı saygım sonsuz beni kabul etmenizi arz ediyorum lütfen öneme alın bu yorumu kabul edin beni iyi günler.

    YanıtlaSil
  31. selam acur abi ben inciya rakos. yarışmanıza katılmayı gönülden istiyor dedelerimin desteğiyle başaracağıma inanıyorum.

    YanıtlaSil
  32. Zehranın zeka yaşı 7-8 aralığında gidip geliyor.

    YanıtlaSil
  33. burası survarvıy beyler burası survarvıy burda saka yok

    YanıtlaSil
  34. hahhaha zehra hala haber mi bekliyo acaba asdasdas

    YanıtlaSil