17 Temmuz 2013 Çarşamba

Survivor Başvuru Formu Doldur 2014


Survivor 2014 Başvuru Formu Survivor 2014 Başvuru Formu 2014 yılı Survivor yarışmasında Gönülllüler grubunda yarışmacı olmak ister misiniz? Survivor‘da yer almak için acunn.com‘da bulunan başvuru formunu doldurmanız gerekiyor. Survivor Başvuru Formu Acunn.com‘da bulunan Survivor yarışmacı başvuru sayfasında çeşitli soruları cevaplamanız isteniyor.

Gelen aramalar: Survivor kayıt formu 2014, survivor basvuru, survivor 2014 basvuru, survivor katılım şartları, survivor 2014 gönüllüler başvuru formu, survivor 2014 başvuru tarihleri,survivor 2014 başvuru formu, survivor üye ol, survivor 2014 gönüllüler, survivor 2014 gönüllüler başvuru, survivor başvuru formu 2014, acunmedya başvuru formu, survivor katılım, acunmedya survivor başvuru formu 2014


Resmi site adresi http://www.acunn.com/survivor

13 yorum:

  1. slm acun abı ben ferhat survivora çok katılmak istiyorum ben de gelebilirmiyim

    YanıtlaSil
  2. slm acun abi daha kaç yere yazacağımı bilmiyorum ama bu yarışmada olmayı çok istiyorum ve çok hırslıyım kendimede oldukça güveniyorum ve sizi pişman etmiyecem bana lütfen bu şansı verin

    YanıtlaSil
  3. selam acun abi ben rüzgar şırnak beytüşşebapta oturuyorum en büyük hayalim sorvivor da yarışmaktır umarım gerçekleşir arkadaşlarım alay ediyorlar benle almazlar seni diye şırnaklı oldumğum için miş sebebi lütfen benide alın çok istiyorum.....

    YanıtlaSil
  4. merhaba acun abı AĞRI doğübayazıtli mehmet bende katılmak istıyorum senı mahcup etmem iyikı bazitten selamlar

    YanıtlaSil
  5. bende 3 senedir forum dolduyorum hiç bir cevap yok en azından bızlere ınternet uzerınde cevapverın gerek facebook gerek twıter ne olursa bızlerde bılelım doldu veya olmuyor bıttı dıye hayal kırıklıgından cok sıkıldım artık burdadamı para yedırmek gerekıyor veya tanıdıklarımızın olması lazım neden boyle hersey sonuc sızı ızleyende bızız neden bızden bırılerıde katılamıyor kı bu kadar vurdum duymaz olmayın

    YanıtlaSil
  6. merhaba acun abi adım onur çanakkalelıyım istanbuldan yazıyorum ve butun yarışmalarını hayranlıkla izliyorum sörvayvıra katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  7. selam acun abi ben özlem YILDIZ 24 yaşındayım üniversite öğrencisiyim hilmicemi yakın hisettim bir bayan olarak erkek beyni ile düşünürsek çok iyi hırslı ,hızlı ,azimli ve para için değilde cidden o yarışmayı o ödüleri kazanmak için yaptığını inanıyorum ... Bana gelincede çok hiparaktifim işimde gücümde çok sabırlıyım ve çalışırım. hiçbirşeyden korkmam benim için zor şeyler önemli zoru severim ve başarmak için elimden gelen herşeyi yaparım bunu bütün samimiyetimle sölüyorum zaten beni seçerseniz umarım hiç pişman olmıcaksınız çok eminim bu konuda. sigara ara sıra nadir lise dönemimde valeybol oynadım ,sağlık problemim yok,yüzme herkesin bildiği gibi orta derecede.. hiçbirşeyde zorlancağımı düşünmüyorum sadece açlık oda bu yarışmanın tadı tuzu doğal olarak umarım beni seçersiniz çünkü çok istiyorum inatçıyım ve çoksabırlı ve dayanıklıyım umarım beni seçersiniz teşekkürkler

    YanıtlaSil
  8. selamun aleykum acunbey ben ömer tezcan ben sizin hayraninizim ve ben sizden bi şans istiyorum ben size söz veriyorum yuzunuzu kara cikarmiyacam

    YanıtlaSil
  9. Meraba ben Nurullah Batur MÉŖŚĨŇ de yasıyorum 23 yaşındayım falan filan sporları yapıyorum desem yalan olur ama sabrım ve aklım bunları üstesinden gelmem için yeterli ne kadar da umudum olmasa da katılmayı çok istiyorum Acun abi 0534 5021247 umarım çağırır sınız....

    YanıtlaSil
  10. acun abicim sana yalvarıyorum benide al survivora lütfen acun abim duy sesimi lütfen

    YanıtlaSil
  11. ben 19 yaşındayım sadecece katılmak istiyorum ve kendime qüveniyorum qerçi hiç sanmıyorumda bi yazayım ne kaybedicem :)

    YanıtlaSil
  12. Slm acun abi
    Ben bu işi yapabilirim
    Kendime güvenim ve inancım var.
    Her türlü hayat şartlarına göre eyitilmişim şükür.
    Katılmak isterim....

    YanıtlaSil
  13. kac senedir katilmaya calisiyorum, fakat bi cevap bile yazmiyorsunuz , bende 2014 surviverya katilmak istiyorum :)

    YanıtlaSil